Beyond: Two Souls نشانه هایی از گرافیک ps4 را دارد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

Beyond-two-souls-banner-3

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که چرا Beyond: Two Souls از لحاظ گرافیک به این خوبی بر روی ps3 به نظر می رسد ؟ جواب این سوال را استدیوی Quantic Dream می داند. زیرا بر طبق اعلام یکی از مدیر عاملان این استدیو یعنی Guillaume Fondaumière این بازی بسیاری از طراحی های خود را با بهره گیری از سخت افزار PS4 به دست آورده است.

 

دو سال پیش بود که این استدیو برای اولین بار توانست به کیت ps4 دسترسی داشته باشد و به نظر می رسد که مدت زمان صرف شده ای که Quantic Dream با کنسول نسل بعدی سونی داشته ، توانسته تاثیر عمده ای در مراحل ساخت و تکامل بازی Beyond: Two Souls بگذارد.

Fondaumière در مصاحبه ای با سایت Destructoid در این مورد اعلام کرده است :

با بررسی که طی این دو سال بر روی PlayStation 4 داشتیم ، ما توانستیم به ایده های جدیدی دست پیدا کنیم و با یک کار بسیار سخت توانستیم این ایده ها را بر روی موتور Beyond: Two Souls پیاده سازی کنیم.

Fondaumière همچنین تایید کرده است که بازی بعدی این استدیوی فرانسوی با استفاده از یک موتور کاملا جدید بر روی ps4 در حال ساخته شدن است.

البته Quantic Dream هیچ گونه جزییاتی از این بازی خود که بر روی ps4 در حال ساخته شدن است اعلام نکرده است . همچنین با این که دیوید کیج قبلا اعلام کرده بود که علاقه ای به ساخت دنباله ها ندارد ، اما در این بین شایعاتی مبنی بر ساخت Heavy rain 2 به گوش می رسد.

Beyond: Two Souls در ماه اکتبر برای ps3 منتشر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب